loading...
چوبکده ایرانیان
اسماعیلی بازدید : 74 یکشنبه 31 مرداد 1400 نظرات (0)
سرویس چوب ( جهیزیه عروس )

سرویس چوب یکی از مهم ترین وسایلی است که برای دیزاین منزل مورد استفاده قرار می گیرد.

سرویس چوب متشکل شده است از تخت خواب، بوفه، استند، ساعت ایستاده، میز عسلی، کنسول، آینه ایستاده چوبی، کمد، میز توالت، درآور و بسیاری موارد دیگر که شما بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید این وسایل را در منزل مورد استفاده قرار دهید.

به عنوان مثال برای اتاق خواب های بزرگ به شما استفاده از یک سرویس چوب با لوازم جانبی همراه را پیشنهاد می دهیم. اگر اتاق خواب شما به اندازه کافی فضا در اختیار شما قرار داده است می توانید از تخت خواب، میز عسلی، میز توالت، میز درآور، کنسول و آینه همراه آن برای دیزاین اتاق خواب بهره بگیرید.

حال اگر اتاق خواب شما کوچک است و نیاز است از وسایل متناسب با فضا استفاده شود بهتر است از تخت خواب های باکس دار، میز درآور و پاف های صندوقی استفاده کنید. این امر علاوه بر یک چیدمان اصولی و درست سبب می شود شما از کمدها و کشوهای مخفی در این دیزاین نیز بهره بگیرید.

سرویس خواب چوبی

 سرویس خواب چوبی یکی از مهمترین وسایلی است که شما را به یک چیدمان کلاسیک نزدیک می کند.

اگر می خواهید یک دکوراسیون نوستالژی و منحصر به فرد داشته باشید بدون تردید بهترین گزینه انتخابی برای شما سرویس خواب چوبی است. شما می توانید از یک تخت خواب چوبی به همراه یک کنسول لوکس و لاکچری برای دیزاین کردن اتاق خواب خود استفاده کنید. بسته به نیاز و سلیقه شما نوع کنسول می تواند تفاوت پیدا کند.

اگر می خواهید کنسول بر روی دیوار فیکس شود می توانید از مدل دیواری آن و اگر می خواهید قابلیت جابجایی در طی گذر زمان برای شما فراهم باشد مدل کمدی را به شما توصیه می کنیم.

کنسول یکی از مهم ترین وسایلی است که برای دیزاین اتاق خواب استفاده می شود و شما می توانید از آن به عنوان یک میز توالت نیز استفاده کنید. برای این سبک ایده پردازی مدل آینه ای را به شما توصیه می کنیم.

سرویس چوب

تخت خواب چوبی در سرویس چوب

سرویس چوب و تخت یکی از مهمترین فاکتور های دیزاین اتاق خواب به شمار می آیند.

شما می توانید سبک مد نظر خود را انتخاب و بر اساس آن دست به ایده پردازی بزنید. سبک کلاسیک، مدرن یا سلطنتی سه سبک اصلی هستند که در دیزاین داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر هدف شما دیزاین مدرن است می توانید از تخت چوبی با تم رنگ شاد مثل رنگ سفید استفاده کنید. این امر سبب می شود شما بتوانید با استفاده از رو تختی های فانتزی کار طراحی به سبک مدرن را به راحتی دنبال کنید. اگر هدف شما دیزاین به سبک سلطنتی است می توانید از تخت های سلطنتی با تم رنگی طلایی کمک بگیرید. رنگ طلایی یکی از اصلی ترین تم های رنگی دکوراسیون سلطنتی محسوب می شود.

در آخر برای دیزاین اتاق خواب با تخت چوبی به سبک کلاسیک تم رنگی قهوه ای روشن و قهوه‌ای تیره را توصیه می کنیم.

شما با استفاده از تخت خواب های چوبی با تم های رنگی متفاوت می توانید ایده پردازی های منحصر به فردی را دنبال کنید.

سرویس چوب

سرویس چوب عروس

 سرویس چوب اصلی ترین وسیله ای است که در لیست خرید عروس خانم ها لحاظ می شود. اگر می خواهید رویایی ترین دیزاین در اتاق خواب خود را تجربه کنید بدون تردید سرویس خواب استیل و سلطنتی تمام نگاه ها را به سمت خود معطوف می کند.

سرویس چوب عروس این روزها با تم ها و سبک های بسیار متنوع در بازار یافت می شود. از همین رو عروس خانم ها به سادگی می توانند هارمونی رنگ در فضا را با یک رنگ خاص دنبال کنند.

عروس خانم ها برای دیزاین های مدرن این امکان را در اختیار دارند که از پاف های جلو تختی، صندلی های تکی، تاپ های ریلکسی، شال مبل، شال تخت و پاف پارچه ای به عنوان صندلی تکی بهره بگیرند.

بدون در تردید استفاده از لوازم حاشیه ای در کنار سرویس چوب سبب خاص تر جلوه دادن چیدمان منزل تازه عروس های می شود.

سرویس چوب

سرویس چوب و قیمت تخت خواب

سرویس چوب بر اساس متریال استفاده شده و سبک طراحی قیمت گذاری می شود.

اگر سرویس تخت خواب شما با چوب راش، گردو، چوب سفید و چوب های مرغوب دیگر تهیه شده باشد بدون شک قیمت تمام شده این محصول بسیار بیشتر از سایر محصولات خواهد بود.

چوب های مرغوب به این دلیل برای ساخت سرویس خواب مورد استفاده قرار می گیرند که در زمان منبت کاری دچار شکستگی و آسیب دیدگی نشوند. از آنجایی که منبت کاری به صورت دستی خود بسیار زمان بر است بر روی قیمت نهایی بسیار تأثیر گذار است.

لمسه کاری شدن تاج تخت ها و پاف های جلو مبلی با استفاده از دکمه های الماسی نیز به جلاء دادن کار اضافه می کند که خود امر دیگری برای افزایش رنج قیمت سرویس چوب است.

قیمت تخت خواب و سرویس چوب بر اساس طرح، سبک و متریال استفاده شده متغیر است.

سرویس چوب

خرید تخت خواب سرویس چوب

 سرویس چوب و تخت خواب را شما می توانید به روش سنتی با مراجعه به فروشگاه ها تهیه کنید. یا اینکه شبیه به کشورهای توسعه یافته سفارش خود را به صورت آنلاین درب منزل تحویل بگیرید.

امری که در کنار آرامش خیال امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید سرویس چوب خود را در کمترین زمان ممکن با سایر صنایع چوبی که در بازار موجود است مقایسه کنید. این مقایسه بر اساس رنج قیمتی، متریال استفاده شده و سبک مد نظر شما انجام شود.

این روزها فروشگاه های اینترنتی به منظور سود و رقابت بیشتر با فروشگاه های سنتی مزایای بسیاری را در اختیار شما قرار می دهند. تخفیف های فصلی، تغییر پارچه و رنگ انتخابی برای سرویس خواب شما، اشانتیون و مواردی از این دست که سبب ایجاد رقابت بین فروشگاه های آنلاین و سنتی شده است.

شما با مراجعه به فروشگاه چوبکده ایرانیان می توانید تخت خواب های دو نفره چوبی، تخت خواب های یک نفره، تخت گرد، تخت دو طبقه، تخت خواب های مدرن به شکل فانتزی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده و دست به انتخاب بزنید.

سرویس چوب
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 886
  • بازدید کلی : 3,030